STATUS UPDATED
oh I wish YOU were here :"(
DEEJA's: It's not easy to sleep when u'r not around babe..

It's not easy to sleep when u'r not around babe..

" Walau kau tiada di sini... Ku tetap ingat semua pesanmu... "

 Sunyinya hidop bile die takde.. Terasa pulak takde nafsu nak teruskan idop lagi dah.. Kenape kau pergi? Bile nak balik lagi? :( I've no one to talk to... Aduhh.. Mengapa.. Kenapa.. Apa sebab kau pergi? Nak cari duit untuk aku kan? Orite! Nanti buat balik duit banyak2 k.. Aku tunggu.. Aku nak duit.. Nak tambah collection Barbie.. Nak beli pizza.. Nak beli Cheesecake secret Recipe.. Oh, nanti wat balik donut J.co untuk aku... Nyum nyum nyum.. Tak sabar rasenye :D Hari nie semua orang da pegi.. Tinggal aku sorang2 kat umah.. -.-Tak syukenye.. Hurmm.. 
Okayh. Out of topic.. I got a dream last night.. MIMPI MANISSSSSSSS punye bhai! Heheheheheh.. Unexpected sgt aku blh dpt mimpi camtu... Terasa lagi debaran jantung nya bile... Dotdotdotdot. Huwaaaaaahh... ~.~
Guess what, kau punye bau badan pon aku ingat lagi.. Huhhhhhh... Haa.. No doubt itu hanyalah mimpi. Tapi kan.. Sedih sangat.. Kau bukan nak cakap ngan aku lagi dah.. Aku mintak maaf k.. Aku tau yg aku salah. Mesti kau saket ati gile2 ngan aku kan.. :[ Hurm.. Nak buat acane.. Semua dah jadi.. Bukan aku nak. Hanya mampu usha FB ko je tiap2 ari.. Walaupon tiap2 ari same je.. ==' 
Yarkkkkkk, lenguh2 badan. OUT! Peace yo! - Beb, mimpi tu walau hanya sekadar mimpi.. Aku takkan penah lupe kan nye :")


Sekadar hiasan: Abg Long Dil. Huah3.



Thanks for reading ;)

No comments: