STATUS UPDATED
oh I wish YOU were here :"(
DEEJA's: Aku masih terkilan..

Aku masih terkilan..

Goodnyte peeps.

Lagi 3 jam untuk birthday aku dan semuanya akan terjawab,, segala teka teki, tande tanye dan persoalan yg masih berbaki. Ape pun keputusannya aku berdoa dan berharap semoga aku tabah menghadapinya.. Aku tau aku lemah.. :( Tapi,, Sampai bile nak lari dari masalah kan.. Cube untuk jadi matang sikit despite of lari dari masalah or other stupid things yang penah aku buat..

I'm sorry for the stupid things I wish I didn't do.. But I do!
Untuk die.. For those nasty things that I said, itu bukan dari hati aku. Ia dari mulut lancang aku yang selalu mengeruhkan keadaan yang dah sedia keruh! Beribu maaf, sejuta ampun sekalipun.. Tak mungkin dapat kembalikan kite pada kite yang dulu kan.. Aku harap.. Walaupun ia susah, kau maafkanlah aku :( Aku tak pernah bermaksud untuk lukakan / musnahkan hati kau.. Those tears yang jatuh disebabkan aku.. I'm sorry. And sorry and sorry. Perhaps ko bace ni, or unfortunately. Ko tak bace pon.. Takpe. Never mind. Though it's not okay..

Hurm.. Ape ape pon, I'm still deep wishing semoga kau akan wish Birthday aku nanti. Tak kire lah macam mane carenya. Aku tau.. Walaupun.. Tu cumelah harapan aku yang TAK MUNGKIN akan jadi kenyataan, tapi, tak salah berharap kan? :") Mungkin kau dah tak suke aku.. Mungkin kau dah benci aku.. Mungkin kau dah buang aku jauh jauh jauh jauh dari hidup kau. (tipu la kalau kate aku tak kesah kan) Memang and of course la aku kesah..

Sungguh. Aku taktau kenape keadaannye jadi macam ni. Tak tau di mane silapnye. Sampai macam ni kau layan aku, sampai begitu sekali aku layan kau ;( Aku sedar sape diri aku. Semua tentang aku.. Satu perkataan je dah boleh ungkapkan segalanya.. BURUK. Itulah aku.

Kenapa ada derita bila bahagia tercipta. Kenapa ada sang hitam bila putih menyenangkan!

Untuk kawan kawan yang dah banyak bagi advice and selalu ada di sisi aku, aku appreciate sangat. Thanks a lot~! Tak tau la macam mane lagi nak tunjukkan tande terima kasih aku kat korang. Biar Tuhan saje yang membalas semua kebaikan korang tu. ;") Akhir sekali. Happy living and may God bless you!

Assalamualaikum.
Thanks for reading ;)

No comments: