STATUS UPDATED
oh I wish YOU were here :"(
DEEJA's: Counting days.. :(

Counting days.. :(

Good morning.. dear diaries.. Sedihnya bila 3 tahun berturut turut jadi macam ni, kat birthday aku :(
Tak pernah ke nak berubah sikit.. hurmm... aku tak mintak jadi mcm ni.. perhaps ade hikmat behind this.. tapi.. how long nak tnggu hikmah tu??

hidup ni terlalu singkat untuk terus merancang dan merancang, for once, just live your life deeja :(
cukuplah sekali.. untuk kedua dan ketiga.. aku tak rase aku akn kuat lagi ;"/
"life is so cruel without u beside me" birthday ni mungkin /memang tak bermakne untuk sape2.. tapi.. ianya sngt bermakna untuk aku.. pemilik tarikh harijadi tu.. aku tak kesah kalau orang laen/ semue orang akan rosakkannye.. tapi aku akn menyesal kalau aku sendiri yang musnahkannya dengan tangan aku..  i live with my principles. no doubt and no regret!

hurmm.. :"(






Thanks for reading ;)

No comments: