STATUS UPDATED
oh I wish YOU were here :"(
DEEJA's: FEEL LOVE WITH BINIKU GANGSTER!

FEEL LOVE WITH BINIKU GANGSTER!

" Sayang tau kan Manja tak boleh mengandung? " 
" Aku sanggup buat apa saja untuk dia! " :"(


Okay, sambil bace entry ni hayun-hayun kan la tangan tu untuk dengar lagu nih ye!

Tajuk Die: Kasih
Penyanyi: Aku tanak amik tau.

Tajuk movie ni bukan maen brutal lagik, kan, nyah? Tapi ade part-part sensitip tip tip y' buat aku touching.
~.~ Derr. Tak caye jerk aku y' ala-ala miss world brutal ni,
tacing d'ngan cerita-rekaan-sebegini.
Eleh, buat malu.

OK dah, sambung... Aku suke sangat sangat taik ayam ngan character.. Ape tuh,
urm.... Yana Samsudin? Ker? Lantak lah. Dalam citer ni, as Manja.
Alelelele.. Asal tak cantek ngat name? Ehe.. Buat aku shed tears je.. Tsk.. tsk..
A wife y' sangat LOVE husband dia, (memanglah, bini mane y' tak sayang, 
sayang tak, sayang ke tak laki die kan?)

Nevertheless, most wives lebih suke ego cam laki dorang bile timbul bab-bab sensitif SANGAT
such bg husband dorang kawin laen. Pergghhh bai. kalau akulah, akulah kan, bukan korang,
TAK SUMPAH TAK! 
Giler ape?? 

For the very first time aku rase, Yana Abdullah success dalam bawak watak melankolik
cengginih. Biasenye tengok dia kat drama/movie lain, macam sama je an.. 

But I hope Yana will be given another chance to hold this kind of character in other movie, b'cos she did well!

Thanks for reading ;)

No comments: